top of page
Writer's pictureVšĮ Socialinių inovacijų centras

CASINO


Projekto pavadinimas: Internetinių žaidimų įtraukimas į inovatyvų iššūkiais grįstą profesinį mokymą

Sutrumpinimas: CASINO

Projekto kodas: 2020-1-FR01-KA226-VET-094957




CASINO siūlo sukurti naujoviškų iššūkiais grįstų mokymosi žaidimų, pateiktų naudoti specialiai išmaniuosiuose telefonuose ir planšetiniuose kompiuteriuose, NEET tikslinių grupių pasirinktuose įrenginiuose, rinkinį. Šis CASINO žaidimų rinkinys bus kuriamas remiantis Digital Breakout žaidimų principu. Šis naujoviškas mokymosi žaidimų rinkinys bus su visomis sėkmingų mobiliųjų žaidimų savybėmis, šis bus skirtas plėtoti pagrindinius įgudžius pvz: raštingumas, skaičiavimas, kritinis mąstymas, problem sprendimas ir t.t. Sėkmingai įveikus kiekvieną lygį/iššūkį, besimokantis/žaidėjas gaus laimėjimo taškus, kurie bus lyginimas su pripažintais mokymosi rezultatatais pagrindinių kompetencijų sistemose. Tokiu būdu įgūdžių portfelis bus automatiškai priskirtas kiekvienam žaidėjui baigusiam vieną ar daugiau sukurtų užsakytų išteklių. Tai leis net labiausiai nemotyvuotam mokiniui žengti pirmuosius pažintinės kelionės žingsnius į tęstinį profesinį mokymą. Pagrindinis CASINO projekto tikslas yra sukurti ir parengti mobiliųjų žaidimų rinkinį, kuris:

  • Įtrauks nenoriai besimokančiuosius

  • Betarpiškai ir apčiuopiamai pakelti jų savivertę ir savimonę

  • Sukurti besimokančiųjų pasitikėjimą savimi

  • Motyvuoti juos pradėti nuolatinio profesinio mokymo kelią

Norint pasiekti šį tikslą partneriai parengs šiuos intelektualinius produktus:

  • IO1. „Digital Breakouts“ rinkinys, skirtas palaipsniui kurti ir akredituoti pasirinktas pagrindines kompetencijas

  • IO2 - Profesinio mokymo instruktorių, konsultantų ir orientavimo ekspertų kvalifikacijos kėlimas

  • IO3 – Internetinis žaidimas CASINO - MOOC

Projekto koordinatoriai: Association deGestion des FondsEuropeens (France) Projekto partneriai: Future inperspective limited (Ireland),Hauptstadtallee239 V V UG (Skills ElevationFHB) (Germany), Callidus ustanovaza obrazovanjeodraslih (Crotia), Instituto para elfomento deldesarrollo y laformacion sl (Spain), Centre for advancement of research and development in educational technology ltd-cardet (Cyprus), Rightchallenge–Associacao (Portugal), VšĮ Socialinių inovacijų centras (Lithuania)




 

Projekto naujienos


Naujienlaiškis nr. 4 Kviečiame paskaityti!





 

Naujienlaiškis nr. 5

Kviečiame paskaityti!



 

Sausio 19 dieną Šiaulių profesinio rengimo centre, prekybos ir verslo skyriuje vyko VšĮ Socialinių inovacijų centro organizuojamas Erasmus+ projekto “Internetinių žaidimų įtraukimas į inovatyvų iššūkiais grįstą profesinį mokymą – CASINO” projekto numeris: 2020-1-FR01-KA226-VET-094957, skaitmeninių iššūkių išbandymo renginys.

Šiame renginyje dalyvavo 28 Šiaulių profesinio rengimo centro mokinių.

Renginio metu:

• Pristatėme ERASMUS+ program

• Pristatėme CASINO projektą

• Pristatėme CASINO sukurtą produktą skaitmeninius iššūkius

• Visi kartu išbandėme skaitmeniniu iššūkius praktiškai

• Diskutavome bei pasidalinome patirtimi sprendžiant skaitmeninius

Dėkojame Šiaulių profesinio rengimo centrui už šiltą priėmimą!





 

Naujienlaiškis nr. 3 Kviečiame paskaityti!





 

Kovo 1-2 dienomis vyko trečiasis projekto: `Internetinių žaidimų įtraukimas į inovatyvų iššūkiais grįstą profesinį mokymą` sutrumpinimas: CASINO, projekto numeris: 2020-1-FR01-KA226-VET-094957, nuotolinis partnerių susitikimas.

Partneriai iš: Prancūzijos, Vokietijos, Kroatijos, Ispanijos, Airijos, Portugalijos, Kipro bei Leituvos susitikimo metu aptarė šias temas:

  • IO1 „Digital Breakout“ scenarijų užbaigimas bei tolimesnė eiga: produkto testavimas prieš galutinio produkto pristatymą suinteresuotoms šalims.

  • Aptarimas apie artėjančius mokymus kurie vyks Kroatijoje.

  • Viešinimo klausimai.

  • Aptarėme antrojo gyvo partnerių susitikimo Airijoje tikslą bei datas.

Sekite naujienas, kadangi greitu metu jų tikrai bus daug!





 

Naujienlaiškis Nr. 2









26 peržiūros0 komentarų

Naujausi įrašai

Rodyti viską

Comments


bottom of page